woensdag 5 april 2006

De nieuwe bibliotheek

Vandaag een preview van de nieuwe biep. Na een paar weken schilderen, schikken en sjouwen, ben ik de afgelopen dagen begonnen met het inrichten van de nieuwe boekenkamer, mijn eigen mini-bibliotheek, geheel gevuld met reisboeken, geografie, ex-Büchiana en nog veel meer. Ik houd het kort, want er is nog veel te doen (3 compleet lege kasten op dit moment nog, kun je het je voorstellen?) . Hier is een momentopname van 25 maart:

En hier de eerste foto van vandaag. Het is niet alleen een kwestie van 10 boekenkasten tegen de wanden pleuren, maar ook een al 8 jaar voor het raam hangend laken vervangen door houten luxaflex, halogeenspots in plaats van een kaal peertje, een bijzonder fraai vloerkleed, etcetera.


Kortom: dit wordt mijn plekje waar ik - voorlopig bij gebrek aan meer vierkante meters - heel veel zal gaan genieten van de wereld.
De wereld is zo groot is als je kamer aan boeken kan bergen. En dat is heel groot!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is in mijn optiek een droomkamer.

boekengek zei

ja, dat is het voor mij ook; ik heb de afgelopen dagen 's avonds laat op die heerlijke draai-fauteuil (ikea) gezeten en kwam er bijna niet los van. Alle boeken onder handbereik, mmm!

Anoniem zei

Hmmm, mijn boeken staan nog altijd voor het overgrote deel opgeslagen in verhuisdozen. Begrijp ik nu goed dat je 5 kamers met boeken gevuld hebt. Heerlijk huis! Gefeliciteerd.

Anoniem zei

Ziet er goed uit!
Ik heb nu nog geen kamer vrij in mijn huis maar zodra dat er wel is ga ik ook zoiets maken. Heerlijk zo'n eigen domein!

Unknown zei

Mooi!

Bibliofilos zei

Prachtig!