woensdag 25 mei 2005

Heerlijk uitgepakt

De lichte hoofdpijn en onzekere tred die ik overgehouden had van het etentje met mijn 7 personeelsleden gisteravond (een liter Griekse witte wijn p.p. -- foei werkgever, geef toch het goede voorbeeld!) werd vandaag geheel goed gemaakt door binnenkomende pakjes. Kathleen uit Wofford Heights (Californië) stuurde me The Rock van Warren Tute. Een dik boek met een persoonlijke geschiedenis van Gibraltar. Naast 3 kavels met ansichtkaarten uit het begin van de 20e eeuw en een fraai antiek boek met oude foto's, is dit het 3e Gibraltar-item dat ik op eBay gekocht heb. Er is nog het een en ander onderweg: een Singaporees stuurt me een bankbiljet, en uit Engeland krijg ik nog een boek en een tijdschrift. En bij Amazon.com heb ik vanavond het enige aktuele boek over Gibraltar besteld:
  • Maurice Harvey: Gibraltar ("A large format paperback edition of the comprehensive, heavily illustrated history of Gibraltar from prehistoric times to the present day, including an invaluable visitor's guide to exploring the Rock"), inclusief verzendkosten 27 euries 88.
Verder werd vandaag een forse doos op de zaak afgeleverd met een welkome uitbreiding op mijn Boudewijn Büch collectie. Edwin H. maakt me blij met o.a. de verzamelde korte verhalen van Robert Louis Stevenson (vereerd door BB) en verschillende boeken waaraan BB een bijdrage heeft geleverd en die ik nog niet had. Ik word natuurlijk nooit een Louis Schouten, de Nationale Verzamelaar van BB, en dat is ook mijn bedoeling ook niet, maar leuk is het wel dat ik mijn plankjes over en van BB steeds verder kan uitbreiden. Edwin bedankt! (67 euries 50 genoteerd in mijn bibliotheek logboek - boek nummer 2564 tot en met 2571.)

Geen opmerkingen: