dinsdag 3 mei 2005

Blogger gezeik

Het valt voorwaar niet mee om problemen met inloggen op te lossen. Blogger.com is een slechte site wat dit betreft. Het is me uiteindelijk na veel moeite gelukt om hier weer te zijn, ik moest daarvoor wel Firefox als browser installeren en vanuit die browser publiceer ik nu.
Blogger werkt met cookies waarin je password en username zijn opgeslagen. En internet explorer is een vreselijk programma die het je vrijwel onmogelijk maakt om alleen bepaalde cookies te verwijderen. De enige oplossing was dus: een nieuwe browser met ZERO cookies. Grr!
Ik wou het over boeken hebben maar dat is anderhalf uur geleden. Nu ben ik murw gebeukt door computer gedoe en heb effe geen zin meer.
Ik werd vandaag verrast door een collega-boekengek die me een bemoedigende reactie stuurde; kijk maar eens op zijn weblog: boekenblog.blogspot.com (zie de link hiernaast). Zijn verhalen zijn zeer herkenbaar voor ons boekengekken!

Geen opmerkingen: