zaterdag 7 januari 2006

SMS Floortje naar 5656

Ja, ik geef het toe, ik ben Idols-verslaafd. Vorig jaar voor het eerst gezien, en nu snap ik het eindelijk! Floortje is mijn favoriet, haar zangtalent en uitstraling vind ik prachtig. En zoals ze aan het eind van haar nummer spontaan lacht, echt prachtig! Maar ook Aäron moet door, ik zou het eigenlijk best leuk vinden als deze 15-jarige jongen zou winnen. Het zou ook een opsteker zijn voor andere jonge allochtone jongens om mooie dromen waar te maken. Een van de fraaiste motto's voor het leven vind ik de volgende, "Lebe nicht dein Leben, träume deinen Traum"!

P.S. Vanmiddag stapels boekomslagen ingescand en boeken beschreven voor de Museum-website. De oogst van 2005 is klaar voor verwerking. Het was dan ook zonnig weer in Utrecht! ;-)

Geen opmerkingen: