zaterdag 27 augustus 2005

Goed nieuws

Aan een aantal stranden aan de Nederlandse kust hebben bibliotheken afgelopen zomer boeken uitgeleend aan badgasten. Er werden 4600 boeken uitgeleend, zonder borg, en verder ook gratis. Van deze 4600 werden slechts 25 boeken niet terug gebracht, minder dan 0,5 procent!
Kijk, van zulk nieuws word ik vrolijk, het herstelt mijn vertrouwen in de mensheid weer een beetje.
Een zaterdags zoektochtje naar Büchjes in Utrecht heeft me niets opgeleverd, en ook de al zo lang aangekondigde Atlas Maior heb ik nog niet kunnen spotten. Thuis maar weer verder met het Museum. Zowel de voorzitter van de Blue Poet Society als van Büchmania hebben lovende reacties gegeven! Inmiddels heb ik door al dat museumgewerk mijn sociale contacten en dit weblog ernstig verwaarloosd. Daarbij komen nog de stapels boeken die recent zijn aangeschaft en onbesproken zijn gebleven. Help!

Geen opmerkingen: