dinsdag 18 augustus 2009

Kijk in mijn boekenkast

4 opmerkingen:

Anoniem zei

"Als Internet morgen voor een periode van enkele maanden uitvalt is het geen enkel probleem; ik kan mijn verlangen naar informatie ten allen tijde bevredigen."

TE allen tijde.

(Laat ik eens een keer de vrijheid nemen zoiets te verbeteren; moet toch mogen op zo'n fijne bibliofiele website...)

Gerbie zei

Heb ik niet ergens gelezen dat je maar een klein deel gratis op Librarything kunt zetten en dat je bij een grote hoeveelheid boeken moet betalen voor de site?

Oftewel, is dat het je waard of vond je de gratis alternatieven niet de moeite waard?

Koen zei

Klopt,

werd ik ook door verrast, je kan er 200 boeken op zetten. Wil je verder dan moet je betalen. Weet zo snel niet meer hoeveel, maar om en nabij € 10,- voor een jaar dacht ik. Vond het niet zo schokkend en ik vind Librarything nog steeds de moeite waard.

Boekenwijs zei

Tot nu toe is het Mannen die vrouwen haten nog een beetje traag (ben op p. 170), maar er begint wat interessante geschiedenis opgerakeld te worden. Verhaal is spannend genoeg om nieuwsgierig te zijn, vertaling is niet briljant. Hoop het aan de eind van de week uit te hebben en een logje te schrijven.