zaterdag 29 september 2007

Foto's van boekenkasten

Naast de blog die Marco en ondergetekende hebben met foto's van boekenkasten, bestaat sinds een aantal maanden de website van Kim Heijdenrijk. Het leuke van haar blog (naast haar fantastische boeken-website kimbookto) is dat ze veel internationale bijdragen heeft. En niet alleen van die strakke kasten met mooi gerangschikte boeken maar ook de meest chaotische verzamelingen. Echt een site die elke boekengek(kin) regelmatig moet checken, en beter nog: er aan bijdragen.
Eén minpuntje wat mij betreft, of suggestie aan Kim: ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar nóg meer informatie over de afgebeelde foto's: welke boeken staan daar, hoeveel, waarom? En wat is het lievelingsonderwerp van de verzamelaar?
Grijp naar je digitale camera, maak een paar foto's en stuur ze aan Kim. Het is maar een kleine moeite maar dan ben jij ook world famous for 15 minutes..!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

:-x

Robert Koopman zei

Waar is die site dan?

Nu zie ik alleen maar links naar het blog van de boekenkasten.

Rick zei

Dit is de link naar de site:
http://www.yourshelves.com/

Inderdaad een leuke site. Van mij mogen de teksten ook wat diepgaander. Daarnaast vind ik 1 foto per bibliotheek soms wat beperkt.

vespatianus zei

Beste boeken gekken collega's neem eens een kijkje op deze site en huil. www.curiousexpeditions.org/2007/09/a librophiliacs love letter 1.html