vrijdag 10 augustus 2007

Vakantie

De afgelopen maanden ben ik zo druk geweest met werken aan mijn bedrijf, dat ik nauwelijks aan iets anders toe kwam. En dus ook niet aan bloggen. Ook nu gaat dat niet gebeuren, want P. en ik vertrekken voor 2 weken naar Romantische Plaatsen. Gisteren heb ik een extra grote koffer gekocht en daar een flinke stapel dikke pillen in gedaan. Die gaan nu eindelijk eens gelezen worden!


Vandaag vliegen we naar Rome, waarna we maandag een cruise starten met de Galaxy:
di 14 augustusop zee
wo 15 augustusmiddag en avond op het eiland Mykonos
do 16 augustushele dag op Rhodos
vr 17 augustushele dag op Santorini
za 18 augustusaankomst in Istanbul
zo 19 augustusIstanbul
ma 20 augustusin Kusadasi (Turkije)
di 21 augustushele dag in Athene
wo 22 augustusop zee
do 23 augustusin Napels, bezoek aan Pompeï
En dan weer richting huis. Wellicht hoor je onderweg nog van ons!

2 opmerkingen:

Bibliofilos zei

Bofkonten!!!!

Robert Koopman zei

Een hele goed vakantie! Niet verkeerd zeg zo'n reis.

Maar las je dan terug bent moet je weer wat beter je best doen voor je blog....:-)