dinsdag 12 september 2006

Verbouwen voor boekenkasten

Gisteren is de verbouwing van het nieuwe huis gestart. Een heel grote klus is het niet, want het huis was al bijna ideaal te noemen. Maar toch: er gaan een paar weken mee heen. Schilderwerk, vloeren leggen, dat soort dingen.
Alleen die kamertjes op de tweede verdieping hè, daar wou ik toch graag 1 kamer van maken, anders kan ik er geen boekenkasten kwijt. Dus wordt het hakken en breken.

Op de foto's zie je achtereenvolgens aan het plafond de plek waar de vorige muren liepen, vervolgens de nieuwe kamer zonder tussenmuur en ten slotte de puinhoop in de vloer in verband met het omleggen van de electrische leidingen.

Het zijn hectische weken, vooral omdat zowel P. als ik allebei gewoon moeten werken en er voor het huis en de begeleiding van de verbouwing nauwelijks tijd over blijft.





Maar het wordt mooi, dat weet ik nu al. Ik hou je op de hoogte!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel succes, ik ben afgelopen januari verhuisd en heb nu het gevoel dat ik m´n bibliotheekje weer terug heb. Heerlijk werk, dat wel.

Anoniem zei

Zul je eens zien hoe mooi je droom nu wordt!!!
XXPXX

Anoniem zei

Voor (mooie) boekenkasten is het te doen al die moeite. Het vooruitzicht dat straks alles naar je zin is moet het leed wat verzachten...:-)

Anoniem zei

En dan ben je ook nog jarig vrijdag!

Anoniem zei

Ruimte maken voor boekenkasten, dat is de enige goede reden voor een verbouwing.