woensdag 22 juni 2005

Errug warm

De drukte op de zaak en de huidige warmte ontnemen me de energie om, na tien uur werken, 's avonds nog iets te doen en bij voorbeeld op mijn blog te publiceren. Ik zou het 's ochtends kunnen doen als ik weer energie heb opgedaan, ware het niet dat het dan mijn echte leesuurtjes zijn, tussen 4 en 6. Dan doe ik inspiratie op voor het leven.
Ik kan na al mijn ijverig gestudeer op Boudewijn Büch nog steeds niet bevatten hoe hij in staat was om 20 columns per week te schrijven, 10 boeken per dag te kopen (en te lezen) en zo voort en zo voort. Alleen al mijn administratie over mijn boekaankopen en de overige items en de tijd die gemoeid is met bieden, bestuderen, prijsvergelijken en financiële afhandeling, kost me minstens een uur per dag!

1 opmerking:

Unknown zei

Lezen.... tussen 4 en 6 's ochtends? Wauw... hoeveel uur slaap jij per nacht?