woensdag 2 november 2005

Van de telex (*)

-- vandaag naar mijn tandarts in Bilthoven -- zompig nat weer -- geheugen-uitbreiding gekocht voor mijn arme langzame Windows XP -- 5 kilometer gelopen door Bilthoven langs statige villa's en middelmatig grote huizen -- nu pijn in mijn bovenbenen -- STOP -- tien recent aangeschafte boeken ingevoerd in de database, ik heb me die opdracht gesteld (elke dag 10 boeken invoeren) -- helaas zijn er nog zeker 200 boeken die ik dit jaar heb gekocht die nog ingevoerd moeten worden -- STOP -- veel Tristan da Cunha, St. Helena en Napoleon --STOP -- hoe krijg ik alles ook nog eens gelezen? -- morgen nog een dagje werken, dan met mijn liefje naar Brussel voor 3 dagen --STOP -- ik zie er erg naar uit, vooral vanwege het Koloniaal museum in Tervuren -- STOP --

* Telex = een manier om snel te communiceren op papier, populair voordat Internet er was.

Geen opmerkingen: