vrijdag 24 maart 2006

Under Construction

Juist als je denkt dat er niks gebeurt, is er van alles aan de hand. Maar stilletjes dan. Tientallen boeken uit de BB-bibliotheek zijn gearriveerd. Ook andere fraaie bijzondere boeken hebben hun weg naar mijn huis gevonden.
Maar nu het huis zelf nog. De herinichting van één kamer is gaande. De eerste vier nieuwe boekenkasten zijn donderdag gekocht. Er volgen er nog zes. Dit weekend gaat er geschilderd worden en verder verbouwd, verschoven en heringericht. Hoe heerlijk zijn de vooruitzichten, maar eerst is er nog chaos, en somtijds wanhoop. Tot die tijd: verspreide bijdragen, lokkertjes en waar mijn hoofd verder naar staat....


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk weer een berichtje, begon me al zorgen te maken.

Waarschijnlijk *mag* ik morgen mee naar Ikea, boekenkasten halen. Nee, geen gewone kasten maar keukenkasten. Het is altijd iets bijzonders met mijn vrouw....

Of er iets van mij in die kasten mag staan? Dat weet ik nog niet.

Anoniem zei

IKEA???? Daar hebben ze ook mooie boekenkasten >BILLY<. Vraag maar aan boekengek.....die weet er alles van. En ik ook, want ik moet ze altijd vervoeren. TIP:Je moet er gewoon eentje bij het karretje op gooien. ;-))

Vriendelijke groet P.

Rick zei

10 boekenkasten. Dat zijn een hoop boeken. Dan kan ik me goed voortstellen dat je aan het herinrichten moet.