maandag 19 oktober 2009

De kunst van het voorspellen

Het is nog steeds off topic aangezien het niks met boeken in directe zin te maken heeft, maar op 4 juli al heb ik op deze blog voorspeld dat de DSB failliet zou gaan. Mijn aanname toen was dat dit binnen een maand zou gebeuren maar het heeft iets langer geduurd. Het loont de moeite om die korte blog in het licht van de ontwikkelingen van vandaag nog even te lezen!
Overigens heb ik als ondernemer wel sympathie voor Dirk Scheringa vanwege zijn strijdlust. Hoe fout hij of zijn producten/ondernemingen ook zijn, hij komt er wel bovenop. Ik kan jaloers zijn op zijn daadkracht en wou dat ik de energie had om zo vechten als hij...

1 opmerking:

Robert Koopman zei

Hahaha...
En mijn reactie daar dan, die zaak is nog steeds niet opgelost.
Ja, op papier is alles in kannen en kruiken maar nu het geld nog.

Ik denk dat ik mijn spaargeld maar van de bank haal, staat zelfs bij twee banken.
Voor de rente hoef je het niet te laten staan.
Als de bank valt kun je voorlopig fluiten naar je centen.