zaterdag 27 juni 2009

leef ik nog?

Ik leef nog, maar het valt niet mee om zowel de tijd als de rust te vinden om nieuwe blogjes te schrijven.
Ik heb de kredietcrisis niet uitgevonden en ook niet het verschijnsel "domme pech", maar ik ben er intussen wel slachtoffer van. Dus is deze veellezer /verzamelaar voornamelijk bezig met zoiets doms als werken in de hoop de financiën weer op orde te brengen, de tegenslagen op te vangen en de negativiteit te bezweren.

Mijn laatste (in het buitenland) gekochte boek is een bijzonder werk: Souvenir of Saint Helena uit ongeveer 1934. Vrij zeldzaam en voor een mooi prijsje aangeschaft op eBay USA.


Binnenkort hoop ik weer eens wat origineels te kunnen schrijven, tot die tijd: duim voor mij!

2 opmerkingen:

Leo de Lezer zei

ik duim voor je Martin, hopelijk komt het in orde (wat het ook is) en bedenk dat je zeker niet de enige bent nu met zorgen, ik heb ze in ieder geval ook en velen met mij.

Sterkte, Leo

Robert Koopman zei

Ik duim ook voor je!

Zorgen hebben we allemaal tegenwoordig, wat gaat de toekomst brengen?